فروشگاه بخاری گازی و برقی

فروش اینترنتی انواع بخاری گازی و برقی و نفتی

فروشگاه بخاری گازی و برقی

فروش اینترنتی انواع بخاری گازی و برقی و نفتی

فروشگاه بخاری گازی و برقی

فروش انواع بخاری گازی و برقی ( آبگرم کن) ( بخاری نفتی )(بخاری صنعتی) ( بخاری پنکه ای ) ( هیتر گازی)(بخاری گارگاهی) به صورت تک و عمده در فروشگاه بخاری ها http://bokhariha.com (تمامی قیمت ما به روز و به نفع مشتری می باشد)

بایگانی
  • ۰
  • ۰

فروش بخاری برقی از 50 هزار تا 410 هزار|لیست قیمت محصولات برفاب

برفاب

بارفاب در سال 1989 با کولر آبی فعالیت خود را آغاز کرد و به تدریج نمونه کارها محصولات خود را گسترش داد.

Snowfork با تولید انواع کولرهای آبی ، بخاری گازی و برقی ، بخاری برقی ، یخچال ، فریزر ، یک بخاری و اجاق گاز ، سبد لوازم خانگی خود را گسترش داده است. مساحت تولید این گروه بیش از 80،000 متر مربع است. بارفاب با بیش از هزار کارگر مستقیم ، بزرگترین واحد تولیدی خصوصی در استان چهارمحال و بختیاری است و به طور مداوم بیشترین صادرات را در بین شرکتهای ایرانی در سالهای اخیر داشته است.

بارفاک برای گسترش مداوم طیف وسیعی از محصولات و رفع نیازهای صادراتی ، بر درک مطالبات مصرف کننده در بازارهای مختلف ، آموزش نیروی انسانی ، بهبود کیفیت محصول ، کاهش هزینه ها ، توسعه فعالیت های مهندسی و توسعه رویکرد جامع مدیریت کیفیت تمرکز دارد. TQM). SNOWF سیستم مدیریت کیفیت خود را مطابق با ISO 9001: 2008 طراحی و پیاده سازی کرده است و ISO 14001: 2004 و OHSAS 18001: 2007 مدیریت ایمنی ، شرایط کار و محیط زیست را اجرا کرده است (گواهی IMS). اخذ مجوز اعتبار سنجی آزمایشگاهی مطابق با استاندارد ISO 17025 ISO / IEC و به دست آوردن استانداردهای استانداردسازی مشتری ISO 10002 (سازگار با ISO) و ISO 10004 (استانداردهای رضایت مشتری).

مدیریت بارفاب صادرات را یک برنامه کوتاه مدت ، بلکه یک برنامه بلند مدت نمی داند ، بلکه همواره در تلاش است تا با تمرکز مداوم بر بازار و مشتری ، اعتبار خود را در بازارهای هدف افزایش دهد. این عنوان نمونه ای از کشوری است که در صنعت لوازم خانگی ایران بی نظیر است.


فروش بخاری برقی از 50 هزار تا 410 هزار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی